KAKO OSIGURAVAMO, DA KLIMA »ŠTIMA«
Nastojimo, da uvek nađemo primereno rešenje tamo, gde god smo vam potrebni.
Servisiranje nije uvek jednako servisu. To se najkasnije pokaže pri smetnjama »usred« noći, greškama koje potiču od drugih uređaja, ili prilikom rešavanja problema za koje je potrebno specifično znanje iz područja, koja prevazilaze okvire klasičnog znanja, potrebnog za servisiranje uređaja. Upravo u takvim i brojnim sličnim primerima oslonite se na nas, kao i u slučajevima redovnog održavanja i kontrolnih pregleda.
Naš cilj na polju servisa je održavanje najviših standarda. Naš prioritet je da osiguramo pouzdan i siguran rad sistema.
PREGLED MOGUĆNOSTI MENERGA SERVISA:
- mobilni serviseri i servisna tehnička podrška nude primereno održavanje u celoj regiji Balkana,
- puštanje u pogon novih uređaja, periodično održavanje, dobavljanje i snabdevanje potrošnim materijalom i rezervnim delovima,
- dokumentacija »životnog ciklusa« uređaja preko evidencionih podataka: test rada, protokol puštanja u pogon, redovna merenja protoka, nabavka rezervnih delova, servisni izveštaj, kontakt,
- dežurna linija 24 časa dnevno, 365 dana u godini – pružanje tehničkih saveta i servisna podrška 24 časa na dan i vikendom i praznikom,
- popravke i optimizacija starih uređaja,
- »daljinska dijagnostika« preko modemske veze sa DDC uređajem,
- daljinsko održavanje, regulacija i upravljanje putem modema,
- programski paket pogodnosti Menerga System Safety & Care (MSSC), koji vam omogućuje bezbrižno i profesionalno održavanje sistema,
- integrisano savetovanje u oblasti klimatizacije i individualno prilagođavanje servisnih intervencija,
- brojne posebne nadležnosti, poput održavanja protivpožarnih žaluzina po regionalnim važećim propisima, uređaja i poštovanje važećih higijenskih propisa VDI 6022.
- mogućnost osnovne i proširene obuke za održavaoce i vlasnike zgrade, koji imaju ugrađene sisteme Menerga.
Tel: +381 (0) 11 38 35 303
Fax: +381 (0) 11 38 35 079
info@menerga.rs